The Beach is back

Dyr budgettripp till franska rivieran

Publicerad 2020-12-10 18:50:30 i Vardag,

Så, jag åkte till Frankrike igen!
Via London, det första besöket  

Väl i Cannes kom vi fram nästan samtidigt. Helt sjukt att mötas inne på ett hotellrum i Frankrike 😂
Vi bodde på Hotel Florian, tvåstjärnigt men som kändes finare än så. 

Dag 2 - Rouge
Så, jag brände mig. 
Så himla klantigt. 
Samtidigt så var jag insmord, jag hade laddat med betakaroten innan och hade dessutom hatt.
Men.
Ryggen var inte tillräckligt insmord, inte heller brösten just där bikinin sitter fast.  
Det sjukaste var dock att överarmarna brändes. Där måste jag ha smort för lite. 
Benen däremot, eller de inbillade bleka som jag kallar dem (nä, det gör jag inte) fortsatte leka vitiligo. 
På kvällen gick vi på fotoshoot och jag fick massa fina bilder i min röda klänning. 

Dag 3 - Monaco

Dag 4 - Welcome to St Tropez och byyye
Vi åkte tåg och buss dit. Då de inte klaffade fick vi vänta en timme, så totalt tog det typ 3 h enkel resa. 
Så väl där fick man inte så mycket gjort. 
Vi käkade sötsaker och glass och till lunch åt jag en acaibowl i en väldigt tom stad. 
Hettan var enorm. 
Även här hittade vi fototillfällen. 
På vägen hem fick jag en ny gissning på min etniska tillhörighet - brasilianare!
Man tackar 😊

Dag 5 - För varmt och hej Nice
Så idag var det typ 34 grader. 
Min hjärna stängde därför typ av och







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The Beach is back

Gillar det nyaste nya och vill vara först med det senaste. Har därför en hög dos nyfikenhet och vill VETA saker (Google=BFF).

Lever för långa lyxfrukostar, musik med tempo, träning som får hjärtat att slå snabbare och är även ständigt på jakt efter att fynda, som den halvsmålänning jag är.

Och om inte det vore nog är jag ganska rolig också.

Kontakta mig på: strandbloggen @ gmail.com







Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela